Jak było dziś na rybach?

Michal15

Skąd: Młynek

Wysłany: Nie Cze 15, 2008 10:29

I kolejna wyprawa na ryby nieudana :[ Wyjechałem z dziadkiem o 2 w nocy i posiedziałem do 10, nastawiliśmy się tylko na szczupaka i sandacza :) Łowiliśmy na rzece Warcie, w takim miejscu gdzie wpada do Jeziorska (zbiornik na terenie Wielkopolski) Miałem jedno delikatne przytrzymanie... zaciąłem i dupa... A jutro po południu jedziemy do Słupcy na takie jezioro, nastawiamy sie na Leszcza którego w tym jeziorze jest ogrom :> Oprócz tego biorę swój spinning i bedę polował na Sandacza który również jest tam obecny :]

Petryk5

Skąd: Mazowsze

Wysłany: Nie Cze 15, 2008 11:21

Byłem nad Bugiem 0d 24 do 9.30 i nie zanotowałem nawet brania :( Wszyscy wokoło tak samo, widocznie ryba wogóle nie żerowała najpierw łowiłem na feedera i ciężką denkę. Później trochę pospinningowałem na wobki powierzchniowe w poszukiwaniu kleni ale też bez rezultatu (w spinnie jestem bardzo początkujący).

Kosa
Administrator

Ulubiona metoda: Feeder, spławik.
Okręg PZW: Zamość
Posty: 1940
Skąd: Biłgoraj

Wysłany: Nie Cze 15, 2008 11:30

Maniak pytałem bo miałem ostatnio przyjemność być pierwszy raz w życiu na Wiśle :) Ale niestety bez efektów chociaż bolki i klenie ładnie ganiały drobiazg :) głównie próbowałem je przechytrzyć wobkami stąd moje poprzednie pytanie :) pozdrawiam

beret

Posty: 2036
Skąd: Strzyżów (rz.Wisłok)

Wysłany: Nie Cze 15, 2008 13:52

Dziś o 4:30 wybrałem sie na Wisłok w mojej okolicy,nastawiłem sie głównie na klenie wyniki nie najlepsze 3 szt wymiarowe ok 30cm ,kilka ledwo miało pewnie 15 ale nie mierzyłem ,jeden okoń ok 20cm i mała brzanka -oczywiście szybko wróciła do wody tak jak reszta .Za jakieś 2 godziny pewnie wybierzemy sie z kolegą tylko może na inny odcinek rzeki połazić za rybkami zdam wieczorem relację.Woda na Wisłoku w mojej okolicy tj.Strzyżów delikatnie trącona i podniesiona ale nie na tyle żeby przeszkadzało to w łowieniu czy brodzeniu ,rybki rano mało aktywne .
Trzeba oszukać czas żeby naprawdę żyć.

radekp

Skąd: Kudowa Zdr.

Wysłany: Nie Cze 15, 2008 14:14

W sobotę o 4.00 pojechałem na rybki na rzekę łabę.Na miejscu byłem około 5.00 zanęciłem łowisko no i do roboty.Jedna wędka feeder druga na spławik.Brania były od razu tyle że rybki malutkie,ale zaczynały brac coraz większe.Złapałem kilkanaście krąpi,kilka leszczy,świnek,okonia no i karpia 51cm który zrobił mi niezłą jazdę.Wszystkie ryby złapałem na spławik oprócz okonia który wziął na koszyczek.Jestem zadowolony z udanego wędkowania.

bzyko666
www.coffins.pl

Skąd: krasnystaw

Wysłany: Nie Cze 15, 2008 14:28

nio ja z nudów poszedłem sobie na taką malutką rzeczkę kawenkę. Jedno branko na pszeniczkę niestety nic niebyło :( a juz za jakąś godzinke wybieram sięna troszke większa rzeczkę- Wieprz. W swoje nowe miejsce, mam nadzieje że coś skubnie, chociaż nienastawiam sięna rewelacje :) wieczorem napisze co i jak :)

Proszę abyś zwracał uwagę na poprawną pisownię i polskie znaki - admin

kris900

www.coffins.pl

Skąd: krasnystaw

Wysłany: Nie Cze 15, 2008 19:20

u mnie lipka. jeden okonik mały na robaczka. i nic więcej:/

borys
NADWORNY GLĘDA

Skąd: Jasło

Wysłany: Nie Cze 15, 2008 20:20

Dzisiejsze łowy obfitowały w drobne klenie i pstrągi. Największy potok miał ok 25 cm. Trafiało się sporo okoni i jeden zerwany szczupak.

złap & się drap

lawdzoj82
spinningista

Skąd: włocławek

Wysłany: Nie Cze 15, 2008 22:59

Ja dzisiaj zrobiłem zasiadkę na ciężki grunt na żywca za sandaczem :> Ale zamiast sandacza zawiesiły sie 3 ładne okonie :) Jestem z nich zadowolony bo pierwsze w tym sezonie choć wolał bym je złapać na spina ;)

» Wędkarstwo, strona główna » Działy pozostałe » Wędkarskie archiwum » Archiwum "Pamiętnik Wędkarza" » Jak było dziś na rybach?