Forum wędkarskie- wędkarstwo Największe forum wędkarskie w Polsce (dawne Wedkowanie.net). Wędkarstwo, PZW, filmy wędkarskie, metody połowu, testy sprzętu, przynęty i zanęty, łowiska, zdjęcia i gry wędkarskie. Posiadamy ponad 10 tysięczną społeczność, która napisała już przeszło 130 tysięcy wiadomości. Weź udział w dyskusji i dołącz do nas już dziś!
Pomógł: 41 razy Wiek: 35 Posty: 847 Otrzymał 5 piw(a) Skąd: Żagań
Wysłany: Sob Gru 12, 2009 10:04 Turbo Benzyna + LPG?
Chciałbym się zapytać być może ktoś z was ma taką opcje że ma turbo benzynke i do tego zamontowany gaz słyszałem od kilku osób że raczej się nie montuje lpg do tych silników a od innych co innego a ja konkretnie noszę się z zamiarem zamontowania lpg do a3 turbo co o tym sądzicie jak to się sprawuje czy się opłaca i jak z mocą?
_________________ Pomogłem ci ? Kliknij Manchester United Fan FALUBAZ ZIELONA GÓRA LEGIA WARSZAWA
Maverik, nie jestem ekspertem w tej dziedzinie ale mogę Ci podać przykład jaki mam niejako znajomych którzy tankują u mnie (pracuję na stacji LPG).Ma gość audi A6 2 lub 2,2 turbo (nie wiem dokładnie) gaz sekwencja niestety nie wiem dokładnie jakiej firmy ale z tego co wiem sprawuje mu się super.Nie wnikam w spalanie bo z tym każdy mówi jak mu wygodniej ale jeśli chodzi o moc czy problemu na LPG przy tym silniku od niego złego słowa nie słyszałem.Auto na odejście z tego co mówił takie samo jak na benzynie,dodam tylko,że nie jest to niedzielny kierowca bo jeździ tym autem na taxi i przez jego ręce trochę "trupków" się przewinęło.Gość jest totalnie świrnięty na punkcie tego auta,wiadomo,że w tej pracy jaką wykonuje nie ma mowy o jakimś niedociągnięciu pod względem technicznym ale malowanie całego auta bo miał zarysowania koło klamek to już dla mnie .Śmiejemy się,że ma najdroższe A6 w Polsce.Ten sam gość miał audi z silnikiem 4,2 również z LPG ale z tego co wiem tam padały mu wtryski,paliło je.Nie wiem czy przyczyną była ich jakoś czy jak on twierdził za duża moc silnika i przez to rzekomo je paliło-nie znam szczegółów.
Jeśli chodzi o silniki 1,8 T tego jeździ sporo po moim mieście i chłopaki sobie chwalą jednak co do różnic w mocy nie pytałem.Może określ się dokładniej o jaki silnik Ci chodzi bo nie każdy siedzi w audi i wie,że w A3 szły np. takie,a w A4 czy A6 takie .
_________________ Trzeba oszukać czas żeby naprawdę żyć.
z mocą w tak powiedzmy lekkiej budzie nie będzie problemu,spalanie tu tylko dobra wola i wyobraznia kierowcy może decydować,choć nie oszukujmy sie litrarzowo mniej nie spali.Znajomy ma 1.8T w pasku z 2004 roku i sobie chwali... Tylko nie wiem jaki koszt zamontowania inst. gazowej ale domniemam że raczej spory bo tam idą jakieś czujki czy coś pod turbo zreszta nie chce pisać bo aż tak sie w to nie zagłebiałem...
Wiem tyle że sie da,jeśli sie zdecydujesz opisz co i jak z miła checią sie dokształce:D
Tak można założyć instalacje LPG .Koszt dobrej instalacji do tego silnika zaczyna się od 2,3tyś.
Moge Ci polecić Stag300+
reduktor Zovoli
wtryskiwacze Magic-Jet lub droższe Matrix DX544 i najważniejsze dobry zakład a nie druciarze.Ten typ silnika jest bardzo udany jedyny mankamet to pilnować układ chłodzenia (glowice lubią pękać )
Miałem Forda Probe I GT (2.2 turbo) z LPG. Nie było żadnych problemów. W tej chwili jeżdżę mniejszym autem (Nissan 100nx) też z gazem.
Jeżeli chodzi o pytanie dot. kombinacji z tematu - musisz pamiętać o podstawach eksploatacji samochodu z turbiną, czyli nie cisnąć na zimnym silniku, nie gasić go od razu po ostrzejszej czy dłuższej jeździe z użyciem turbo itd.
Gdy już założysz gaz dochodzi jedna dodatkowa sprawa - auto należy gasić i zapalać na benzynie. Po odpaleniu w zimnie dni powinno trochę pochodzić, przejechać kilka kilometrów, dopiero później przełączać na gaz. Pamiętając o tych kwestiach spokojnie można jeździć bez obawy o niespodziewane awarie czy pękające głowice. Podobnie jest z mocą silnika. Znam kilka aut, które po odpowiednim zestrojeniu na LPG osiągają więcej kucyków niż na benzynie. Spalanie też nie jest wyraźnie wyższe.
Krótko mówiąc - zakładać, regularnie wymieniać filtry i cieszyć się spokojną i ekonomiczną jazdą.
Witam DamianS opisałeś typowe żeczy jeśli chodzi o silniki turbo doładowane i eksploatowane gaz,benzyna
niestety mało kto się tego trzyma na benzynie powinno się zapalać i rozgrzać silnik a póżniej gaz
_________________ FOX ULTIMATE ANACONDA A TO DRUGA MOJA PASJA
Pomógł: 8 razy Wiek: 49 Posty: 411 Otrzymał 64 piw(a) Skąd: Karpacz
Wysłany: Pią Gru 25, 2009 20:24
E tam nie wszyscy zapalają na gazie ja przełączam dopiero jaksilnik ma 50stopni na zegarze a później na gazie też nie szarżuje na pełnym ogniu i silniki są jak złoto nic nie szkodzi im używanie gazu co do mocy hymmm. to nie zawsze jest wyczuwalna zmiana w moim bombolocie nie mam najmniejszych problemów.Co do turbinki specjal ford, ma rację nie ma problemów o ile masz sekwecyjną instalacje gazową
_________________ ...prosiłem o wszystko bym mógł cieszyć się życiem ,a dostałem życie bym mógł cieszyć się wszystkim ale ryb nadal nie umiem łowić
I tak powinno się robić dlatego te układy pracują ,większość użytkowników wogule nie używają benzyny
a potem z dziwieni że auto przestało pracować na benzynie a naprawa układu jest droga
_________________ FOX ULTIMATE ANACONDA A TO DRUGA MOJA PASJA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Administracja nie odpowiada za materialy publikowane przez uzytkownikow. Uzytkownik rejestrujac sie na forum w peeni odpowiada za publikowane przez siebie wiadomosci. Wszelkie roszczenia w sprawie opublikowanych tresci prosimy zgaaszac do ich autorow.