Forum wędkarskie- wędkarstwo Największe forum wędkarskie w Polsce (dawne Wedkowanie.net). Wędkarstwo, PZW, filmy wędkarskie, metody połowu, testy sprzętu, przynęty i zanęty, łowiska, zdjęcia i gry wędkarskie. Posiadamy ponad 10 tysięczną społeczność, która napisała już przeszło 130 tysięcy wiadomości. Weź udział w dyskusji i dołącz do nas już dziś!
Pomógł: 15 razy Wiek: 35 Posty: 516 Otrzymał 17 piw(a) Skąd: nad wody
Wysłany: Wto Paź 15, 2013 13:54
Arek napisał/a:
Lulek, ciężko będzie kupić za te pieniądze samochód świeży, z małym przebiegiem. Chyba, że byłby to inny segment samochodów. Niestety trzeba się liczyć z dużym przebiegiem. Osobiście bym nie patrzył na przebieg, tylko na stan techniczny czy ktoś jeździł dopóki auto nie stanęło i nie ruszyło, czy robił coś oprócz tego. No ale zawsze można szukać igły 150-200tys km "Przebieg i cena do ustalenia".
Samochód zawsze może stanąć i nie pojechać nie zależnie od przebiegu i stanu technicznego wystarczy, że " coś" padnie na trasie.
Każdy samochód ma swoje wady, np moje stilo 1.8 benzyna łyka olej i to przypadłość fiatów, alfy zawieszenie, passat też zawieszenie, laguny w dizlu maja problemy z turbinami.
Ostatnio jeździłem ibizką z 2003 roku silnik 1.4 benzyna bardzo fajny dynamiczny samochód, jakość troszkę plastiki trzeszczą ale nie mam nic do zarzucenia jak na niemca.
Jeżeli potrzebujesz samochodu do jazdy, ekonomicznego wyglądającego i nie drogiego w utrzymaniu celował bym w ibiza, golf, stilo , albo jakiś mercedes c klasy , Ałdi A3- A 4 w benzynie dobre solidne samochody.
A jeszcze jak byś dorwał coś z gazem to już w ogóle.
Jeżeli chodzi o silniki dizlowskie w oplu powyżej 2.0 mają świrujące turbiny.
Ulubiona metoda: Spining
Okręg PZW: Mazowiecki
Pomógł: 77 razy Wiek: 40 Posty: 1509 Otrzymał 32 piw(a) Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Paź 15, 2013 14:23
Punkfish napisał/a:
, alfy zawieszenie,
co prawda to prawda, co chwile wymieniam jakiś wahacz .Chyba jeszcze teraz przednie amortyzatory będe musiał wymienić bo ostatnio alfa latała . Natomiast auto bardzo oszczędne 3,5-4l w trasie, w mieście 5,8. mowa o 1,9 jtd. Dość dynamiczne i wyprzedzanie to sama przyjemność.
Pomógł: 18 razy Wiek: 50 Posty: 535 Otrzymał 52 piw(a) Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Paź 15, 2013 14:41
Mój kumpel prowadzi fajny biznes. Wyszukuje rzadkie auta w idealnym stanie, jeżeli trzeba jakiś drobiazg zrobić - robi i odsprzedaje w dobrych cenach. Obserwuje potem te auta i niejednokrotnie niektóre egzemplarze przechodzą przez jego ręce 2-3 razy. Na motocyklu zresztą jeździ też takim, który kiedyś był w jego rękach, a w zeszłym roku znów do niego trafił. Pasjonat, więc zakupy u niego sa naprawdę bezpieczne (zresztą mój sąsiad niedaleki, więc jakby co - mogę palcem go wskazać ). Polecam szczerze, nie wiem czy ma gdzieś stronę w internecie, ale ma na pewno profil na Fejsbóku: https://www.facebook.com/WyjatkoweSamochodypl
_________________ CATCH & EAT www.cb-mania.pl - prawdopodobnie najlepsze forum o CB radiu
Ulubiona metoda: Spławik,Grunt
Pomógł: 4 razy Posty: 74 Otrzymał 11 piw(a) Skąd: Kuj-Pom
Wysłany: Wto Paź 15, 2013 22:09
Ja wybrałem mazdę 323f silnik 1,6 98km 2002 rok z gazem. kupiłem trochę wymęczony egzemplarz ale innego wtedy nie było jestem bardzo zadowolony. Oprócz początkowego małego remontu nic się z tym samochodem nie dzieje . Mówię o mechanice - ponieważ rdza trochę bierze reperaturki. Ale to jest do opanowania.
Ulubiona metoda: Spinning/Grunt
Pomógł: 31 razy Wiek: 41 Posty: 696 Otrzymał 133 piw(a) Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Paź 15, 2013 22:37
Dokładnie jak piszecie przebieg niema znaczenia tak naprawdę.Dlatego napisałem , że taki 1.9 TDI z nalatanym 250 tyś to będzie piękna sprawa - jest szansa, że pojedzie drugie tyle, oczywiście należy go najpierw znaleźć .
kamil_bielany jaką masz ? 156 czy 147 ? Ja miałem 5 lat 146 - zawieszenie przód do wymiany co 15-20 tyś , czyli standardowo raz w roku.Masa mniejszych bądź większych usterek , ale powiem Ci szczerze, że jak auto było sprawne to można sobie na szrot pojechać tymi nowymi badziewiakami - auto na serio prowadziło się kapitalnie.Prowadziłem kilka nowszych modeli i po przesiadkach z Alfy czułem się jakbym prowadził motorówki a nie samochody...Generalnie Alfa jest trochę specjalnej troski, ale to wdzięczne samochody mające coś w sobie.
Ulubiona metoda: Spining
Okręg PZW: Mazowiecki
Pomógł: 77 razy Wiek: 40 Posty: 1509 Otrzymał 32 piw(a) Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro Paź 16, 2013 09:37
156 SW przejechałem już 14 tyś nim. Części są bardzo tanie. Mowa o zamiennikach bądź używanych. Teraz czeka mnie wymiana chłodnicy, sprężarki i przepływamierza oraz nowe świece na zime Niewiem co z amortyzarorami jeszcze.
Pomógł: 18 razy Wiek: 50 Posty: 535 Otrzymał 52 piw(a) Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro Paź 16, 2013 09:39
Każdy kto lubi samochody, pokocha Alfę. Oczywiście nie za niezawodność, zwłaszcza jeżeli chodzi o zawieszenie w naszych warunkach
Ja mam sentyment do Golfa III - mój pierwszy całkowicie własny samochód, kupiłem go w stanie wskazującym na niedotarcie do kolejnego punktu, troszeczkę (nie za dużo) w niego włożyłem i sprzedałem 2 lata później i 60 tys. km więcej, z żalem, bo potrzebowałem kasy przy kupnie mieszkania. Auto miało gruuubo ponad 200 tys. km, a do wymiany od czasu do czasu były tylko gumowo-metalowe tuleje w zawieszeniu. Nic więcej.
_________________ CATCH & EAT www.cb-mania.pl - prawdopodobnie najlepsze forum o CB radiu
Pomógł: 15 razy Wiek: 35 Posty: 516 Otrzymał 17 piw(a) Skąd: nad wody
Wysłany: Śro Paź 16, 2013 20:02
artek napisał/a:
Punkfish tak pytam z ciekawości o jakich silnikach dieslowskich w Oplu mówisz, powyżej 2.0 ? Jakie modele Opla mają te świrujące turbiny?
2.2 dti
Alfa piękny samochód ja miałem kupować 156 kiedyś 2.5 v6 silnik nie zawodny lecz to zawieszenie ... dlatego padł wybór na stilo 1.8 140 KM wystarczy na wszystko.
Każdy samochód ma swoje usterki w jednym pada drogie zawieszenie w drugim drogie turbo, trzecim elektryka, a w czwartym blacharka, ale i bać się zakupu nie ma co.
Każdy samochód trzeba naprawiać no ale niemieckie lepiej się trzymają.
Na początek zaczął bym od określenia jaką pojemność, moc potrzebujesz, gabaryty samochodu, później marka.
Dobre są Omegi dizle na łańcuszku , chodź nie wiem jak ze sprzęgłem i skrzynia biegów w rocznikach powyżej 2000 r z tego co się orientuję ople miały kłopoty z tymi podzespołami od Kadeta po Astrę.
Kamil z Aflą jest tak, że trzeba wymieniać wszystko na orginalne dłużej posłuży i najlepiej całe zawieszenie. no może bez amorów i sprężyn.
_________________
BazZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Posty: 105 Otrzymał 41 piw(a) Skąd: Ostrołęka / Nottingham
Wysłany: Śro Paź 16, 2013 23:32
Proszę chłopaki to jest filmik odnośnie cofania liczników i ogółem na temat sprowadzania samochodów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Administracja nie odpowiada za materialy publikowane przez uzytkownikow. Uzytkownik rejestrujac sie na forum w peeni odpowiada za publikowane przez siebie wiadomosci. Wszelkie roszczenia w sprawie opublikowanych tresci prosimy zgaaszac do ich autorow.