Mexer i jego początkowe wędkarstwo :)

Skąd: Legnica

Wysłany: Czw Sie 29, 2013 20:16   Mexer i jego początkowe wędkarstwo :)

Kiedyś dostałem wędke, która leżała 2 lata w szafie. Pewnego dnia po namowie kolegi kupiłem sobie kołowrotek, żyłke itd. Na pierwy raz było okropnie przez 5 dni łowienia nic nie złowiłem :wstyd: , aż pewnego dnia łowiliśmy z kolegą na rzece przez 2h. i nic niebrało już się zwijaliśmy do domu, zarzuciłem ostatni raz i co udało sie złowiłem swoją pierwszą rybkę płotke byłem taki szczęśliwy, że cały dzień :rotfl: wiecie co xD . Od tamtej pory sie zaczęło na następny dzień złowiłem już 11 ryb i tak już szło. :)

Wystawiono 1 piw(a): michalwedkarz    » Więcej szczegółów

michalwedkarz
Wędkarstwo i jeszcze raz wędkarstwo :)

Ulubiona metoda: Feeder i powoli SpinninG :]
Skąd: Legnica :)

Wysłany: Czw Sie 29, 2013 20:21

Ja go namówiłem do wędkowania :)

Wysłany: Czw Sie 29, 2013 20:26

Pewnie rejestracja na forum to też Twoja zasługa :)

michalwedkarz
Wędkarstwo i jeszcze raz wędkarstwo :)

Ulubiona metoda: Feeder i powoli SpinninG :]
Skąd: Legnica :)

Wysłany: Czw Sie 29, 2013 20:28

kp44, zgadłeś ;) dobra koniec :offtopic:

Wysłany: Pią Sie 30, 2013 07:56

Koledzy, w zamierzchłych czasach, gdy ja dołączałem do forum pierwszy post użytkownika, czyli przedstawienie się i kilka słów o sobie zaczynał się od działu Przywitaj się. Tak samo działa to na milionach innych for internetowych na całym świecie. Dzienniki wędkarskie służą do czegoś zupełnie innego, cytując naszego króla Juliana dziennik to:

Cytat:
temat, w którym jego autor dzieli się wszelkimi spostrzeżeniami, relacjami, zdjęciami z bieżących połowów, oraz planami na przyszłość, na nowy sezon. Inni użytkownicy mogą czytać dany dziennik, dyskutować z jego autorem, dzielić się spostrzeżeniami. Z jednej strony może to być doskonałe miejsce na rejestrowanie naszych wypraw, dzięki czemu nic nam nie umknie, o niczym nie zapomnimy. Z drugiej strony może to być doskonała motywacja, gdyż możemy na bieżąco dzielić się wieściami o coraz to nowszych zdobyczach, chwalić się nowymi umiejętnościami, sprzętem. Dodatkowo dziennik wędkarski może być nieocenionym źródłem wiedzy dla czytających go użytkowników

Mexer bardzo fajnie, że chcesz prowadzić dziennik, ale wypadałoby zacząć trochę inaczej. Kolega michalwedkarz powinien Ci o tym wspomnieć, skoro zarekomendował Ci nasze forum.

Mam jednocześnie propozycję do panujących na tym forum. Czy istniałaby możliwość nienaliczania postów nowemu użytkownikowi, dopóki nie przywita się w odpowiednim dziale? To taka moja skromna sugestia.

Cytat:
Proszę o PIWKO

Kolego, piwo stawia się, gdy ktoś napisze coś mądrego, ciekawego, wstawi interesujący opis, lub zdjęcie. Jednym słowem, gdy się czymś wyróżni. Na pewno nie stawia się piwa za to, że drugi użytkownik o to poprosi.

A tak pomimo tych uszczypliwości to witam Cię Mexer na forum, życzę samych sukcesów wędkarskich i mam nadzieję, że pod nickiem nie będziesz miał takiej czerwonej kreski jak michalwedkarz

Wystawiono 3 piw(a): GrzegorzM, Kosa, Igen    » Więcej szczegółów

Wysłany: Pią Sie 30, 2013 08:16

Nr.2
Witam, następna wyprawa była na okonikach. Pierwszy raz łowiłem na spining więc poszedłem do sklepu kupić sobie pare błystek. Nad rzeczką okonie brały pięknie lecz były niestety małe, miały ok. 20cm ( znakomicie wygląda jak okoń śledzi przynęte :) ), ale i tak dotychczas niezłapałem większego okonia niż 22 cm :wstyd: i jak sobie tak łowiłem podszedł do mnie jakiś pijak, straszył mnie, że jak nie odejdę z tąd to mnie wrzuci do wody i utopi. Więc wolałem nie ryzykować, złożyłem wędkę i poszedłem. Niestety jak wróciłem później już nic niebrało, prawdopodobnie ta osoba która mnie pogoniła rzucała kamienie do wody, ale spokojnie już niedługo opisze swoją następną wyprawę i już naszczęście nie będzie nieproszonych gości. :)

PS: To są moje stare wyprawy, jest tak ponieważ chciałem opisać wszystko co pamiętam xD.

Wysłany: Pią Sie 30, 2013 12:02

A po za tym Witam jestem tu nowy na forum xD. Łowię już równy rok. Niestety jakoś przez te wakcje zbytnio niełowiłem, sprzęt też niemam za dobry ale już planuje nad feeder'em, no co tu jeszcze mówić :D łowię dzięki koledze to i tak opisałem w 1 opisie. Już troszke opanowałem wędkarstwo choć jeszcze dużo przede mną.

PS: kp44 dzięki za powiedzenie mi o tym xD

Wysłany: Pią Sie 30, 2013 14:44

Spoko :) Gwarantuje Ci, że będę wszystkim nowym użytkownikom przypominał o różnych zasadach, najwyżej mi status moderatora filmowego zabiorą :P Jeszcze raz witam!

Wysłany: Sob Sie 31, 2013 20:00

Witam dziś opowiem z jednej strony masakrycznej, a z drugiej strony najlepszej wyprawie w mojej karierze łowienia. Zaczęło się tak,umówiłem się z kolegą na Prochowicką cegielnię, wyjechaliśmy o 10 godzinie.Tym razem zaplanowałem sobie łowienie na żywca więc napoczątek założyłem mały haczyk i łowiłem pierdułki żeby mieć na zapasik xD, w pewnym momęcie zagadałem się z kolegą i nie zauważyłem że mi bierze rybka, nagle jak popatrzyłem tak mi pociągło za spławik, że odrazu wyskoczyłem i zaciąłem, okazało się, że zacząłem łowić na żywca szybciej niż się spodziewałem :) . Walczyłem z szczupakiem aż puścił przy brzegu, wyciągam a tam mała rybka cała pocharatana od zębów szczupaka, nwm czemu ale zarzuciłem rybkę ponownie, patrzę a szczupak znowu się połakomił i chaps więc ponownie walka. Niestety nieudało mi się złowić ją ponieważ znowu się zerwała ale co sie dziwić mały haczyk, to było wiadome, że go niezłowie ale próbować trzeba. Następny dzień z kolegą, znowu wyruszyliśmy na cegielnię w Prochowicach ale teraz łowiłem metodą gruntową na dendrobene. Patrze jest ryba, zaczynam z nią walczyć i tak sobie myślę co mi za ryba
wzięła. Gdy już bliżej przycholowałem przyjrzałem się i patrzę a to znowu szczupak i na domiar złego odgryżł mi chaczyk, bo jak wspomniałem łowiłem metodą gruntową. Pomyślałem sobie jak biorą tak szczupaki to wybieram się na spining więc tak zrobiłem. Gdy tak łowiłem,łowiłem i łowiłem, nagle branie gdy była blisko brzegu zauważyłem, że to leszcz miał ok. 60cm ale mój pech zrobił swoje, ryba zerwała się :( . Pare dni później pojechałem ponownie na tą cegielnie ale teraz łowiłem metodą spławikową, wzięło mi coś, wycholowałem okazało się, że to był Lin miał on 35cm i ważył 1kg, byłem taki szczęśliwy, wreście po takich wyczerpujących połowach wynagrodziło mnie to rybą. :D

Niestety już na Cegielni w Prochowicach nikt sobie niepołowi bo ją zasypali, kolega MICHALWEDKARZ w jednym ze swoich opisów wstawił zdjęcie jak to teraz wygląda. :[

Wystawiono 1 piw(a): michalwedkarz    » Więcej szczegółów

Punkfish

Skąd: nad wody

Wysłany: Sob Sie 31, 2013 20:05

Bo na żywca nie zacina się od razu, trzeba poczekać aż szczupak weźmie a bombka pojawi się na powierzchni i w momencie kiedy ona znowu zatopi się przycinamy.
I radził bym zapoznać się z RAPR

» Wędkarstwo, strona główna » Działy ogólne » Dzienniki Wędkarskie » Mexer i jego początkowe wędkarstwo :)