Forum wędkarskie- wędkarstwo Największe forum wędkarskie w Polsce (dawne Wedkowanie.net). Wędkarstwo, PZW, filmy wędkarskie, metody połowu, testy sprzętu, przynęty i zanęty, łowiska, zdjęcia i gry wędkarskie. Posiadamy ponad 10 tysięczną społeczność, która napisała już przeszło 130 tysięcy wiadomości. Weź udział w dyskusji i dołącz do nas już dziś!
Pomógł: 5 razy Wiek: 114 Posty: 90 Skąd: Głogów/Okolice
Wysłany: Pon Wrz 13, 2010 16:52 Bat (uszkodzony problem z gwarancja)
Witajcie. Kupiłem bata konger imperial 8m no i uległa zniszczeniu jedna część(pęknięcie) no i mam kartę gwarancyjną i dowód zakupu(kupiony w sklepie internetowym) czy muszę odsyłać kij do sklepu internetowego czy mogę po prostu zanieść kij do sklepu w moim mieście by mi wysłali do kongera? Pierwszy raz kupiłem na internecie wędzisko i od razu problem. Z góry dziękuje za pomoc
_________________ Pomogłem ci? Kliknij ,,POMÓGŁ,,
Manchester United FAN!
Zagłębie Lubin FAN!
Pomógł: 11 razy Wiek: 38 Posty: 228 Otrzymał 41 piw(a) Skąd: WKZ
Wysłany: Pon Wrz 13, 2010 17:31
Musisz wysłać do sklepu, w którym kupiłeś. Pamiętaj, że to Ty płacisz za przesyłkę
smykulinka [Usunięty]
Wysłany: Pon Wrz 13, 2010 17:42
Jeśli znasz właściciela sklepu w swojej okolicy to nie musisz odsyłać do sklepu internetowego tylko z nim to załatwisz a jeśli nie znasz to niestety czeka Cię albo odsyłanie przez sklep internetowy albo sam odeślij do Kongera ale najpierw do nich zadzwoń czy da się to tak załatwić.
Napisz jeszcze czy pęknięty element jest winą Twoja czy to jakieś uszkodzenie które było przy nabyciu wędziska. Jeśli wędzisko przyszło do Ciebie uszkodzone i nie sprawdziłeś tego przy odbiorze przesyłki to możesz mieć problem z reklamacją.
Pomógł: 5 razy Wiek: 114 Posty: 90 Skąd: Głogów/Okolice
Wysłany: Pon Wrz 13, 2010 18:42
Nie,Stało się to nad wodą. Wciągałem wędziska nad brzeg i podniosłem przy wzniesieniu za element(w tym momencie własnie pękł) ..
_________________ Pomogłem ci? Kliknij ,,POMÓGŁ,,
Manchester United FAN!
Zagłębie Lubin FAN!
smykulinka [Usunięty]
Wysłany: Pon Wrz 13, 2010 19:02
Jeśli tak to jest to uszkodzenie podlegające reklamacji.
Spróbuj sobie zadzwonić do Kongera i dowiedz się jak najlepiej taką sprawę załatwić.
Adres i numer podaję Ci żebyś nie musiał szukać:
KONGER
ul. Warszawska 19
Blizne Łaszczyńskiego
05-082 Stare Babice
tel.+48 22 796 0499 lub +48 22 796 0577
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Administracja nie odpowiada za materialy publikowane przez uzytkownikow. Uzytkownik rejestrujac sie na forum w peeni odpowiada za publikowane przez siebie wiadomosci. Wszelkie roszczenia w sprawie opublikowanych tresci prosimy zgaaszac do ich autorow.