Najśmieszniejszy Hardcore, który przytrafił się wam nad wodą

bolisek
Bolisek

Skąd: sosnowiec

Wysłany: Pią Maj 13, 2011 20:19

Moją hardcore przygodą było pierwsze branie poprostu spanikowałem ;d i odrazu pomoc znajomych i dałem rade ale było ostro a okazało się że to 36cm szczupaczek.

Manniek66

Skąd: Szczecin

Wysłany: Pią Maj 13, 2011 21:59

Nie wiem czy hardocore ale ostatnio jak byłem na rybach to wpadłem z pomostu do wody ;/
Only spinning <3

wiadrowod

Skąd: Kutno

Wysłany: Wto Cze 14, 2011 00:49

pierwszy raz w tym sezonie pojechałem nad stara żwirownie koło godziny 7 - 00, na miejscu rozpakowałem sie, podeszło do mnie 2 starych wyjadaczy i pytają sie jak mi idzie bo oni siedzieli od 3 -00 i nawet puknięcia w spławik nie mieli, ja mówię że dopiero przyjechałem i rzucam batem jakieś 6 m od brzegu by ustawić grunt czystym zestawem bez robaka ... i co ? z miejsca spławik wpadł do wody coś puknęło i pod wodę xD po wyciągnięciu okazało ze ładna płotka taka 20 cm może powyżej połasiła się na goły haczyk :rotfl: chłopy stanęły jak wryte po czym zaczęli bluzgać żę do bani z takim łowieniem i zwijają sie do domu xD

6nt
SGL-W

Wysłany: Wto Cze 14, 2011 10:31

TomaszWarzyński napisał/a:
6nt napisał/a:
Miałem ze 12 lat, byłem z ojcem i z kuzynem na rybach. W przerwie w łowieniu (spławiczek grzecznie) wziąłem ojca nowiuteńki szczupakowy spinning produkcji DDR z włókna szklanego (wtedy to było coś) koloru niebieskiego, dwuskładowy, bez kołowrotka i żyłki i sobie nim machnąłem, żeby poczuć sprężystość. Górna część spinningu oddzieliła się od dolnej i pieknym, wysokim łukiem poleciała do jeziora. Ojca trafił szlag, ja się mało nie popłakałem. Zakończenie jednak było o tyle pozytywne, o ile zaskakujące - kuzyn (rok starszy) odczepił swój zestaw, uwiązał oliwkę i haczyk, przeoraliśmy ze 3 razy dno i... za przelotkę szczytową wyciągnął zaginiony element wędki :radocha: Ojciec tylko stwierdził, bardzo wyraźnie ucieszony, że tanio mi nauka przyszła. i to fakt - do dzisiaj (a to już ponad ćwierć wieku) nie macham nad wodą nieuzbrojonym wędziskiem, a wędki składowe zawsze 3 razy sprawdzam przed użyciem. Tak mi zostało.

Miałem dokładnie takie samo zdarzenie tyle że ze swoją DDR-owską Germiną nad jez.Dziekanowskim.Widocznie ten typ tak miał :rotfl:
I też zakończenie było szczęśliwe.Po kilku rzutach kotwiczką z ołowiem wyciągnąłem moją wówczas bardzo drogocenną Germinę. :>

Hehe, to "moje" to chyba też była Germina. Nie pamiętam, niebieska w każdym razie.
CATCH & EAT
www.cb-mania.pl - prawdopodobnie najlepsze forum o CB radiu ;)

https://www.facebook.com/.../?ref=bookmarks - bo prawdziwa wolność ma tylko dwa koła

"Po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot? Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego." Coma

yayo
Spławik

Skąd: Strzyżów

Wysłany: Śro Cze 22, 2011 07:26

Nie wiem czy można określić to mianem czegoś śmiesznego, no ale...
Wczoraj wybrałem się ze znajomym na rybki. Ja pojechałem wcześniej na zalew po karasie. Kolega przyjechał trochę później. Przez godzinę czasu zero karasia, więc mój kolega powiedział żebyśmy pojechali na spinning na staw. No ja niechętnie ale się zgodziłem. Przyjechaliśmy, zrobiliśmy zestawy i idziemy orać wodę obrotówkami. Ja łowiłem na pickera a kolega na gruntówkę 4,2. Jedna, druga stójka obłowiona, idziemy na 3. Spaliliśmy po fajce no i rzucamy dalej. Ja sobie rzucam pod krzaczki a kolega ora na środku. Po chwili kolega zwinął błystkę i chciał zarzucić. No i zarzucił. Efekt przedstawiam niżej :)

A to już po szpitalu :D

Pojechaliśmy do szpitala no i znieczulenie, mocne pociągnięcie i nie było nic w uszku :P
Póki co to mój największy hardcore jaki przeżyłem na rybach przez 8 lat :D

wiadrowod

Skąd: Kutno

Wysłany: Śro Cze 22, 2011 08:08

kumpel miał podobnie tylko niefortunnie podszedł nad wodą za faceta który zarzucał, facet zahaczył go za sutek i rozciął mu suta na pół :stres: masakra

6nt
SGL-W

Wysłany: Śro Cze 22, 2011 08:32

Współczuję. Niby fajny kolczyk, ale nic przyjemnego tak naprawdę. Ja tak kiedyś kolegę za palec złapałem, bo mi wlazł tuż za plecy po cichu...
CATCH & EAT
www.cb-mania.pl - prawdopodobnie najlepsze forum o CB radiu ;)

kamil_bielany
Moderator

Ulubiona metoda: Spining
Okręg PZW: Mazowiecki

Wysłany: Śro Cze 22, 2011 09:21

Też miałem kiedyś podobną sytuacje, ale brata za palec złapałem. W wieku 8 czy 10 lat wbiłem kowiczke od obrotówki Meeps w drewnianą belkę i chciałem rozprostować żyłkę. Rozwinołem ze 100m i zawołałem brata by odhaczył a żyłka była napięta dość solidnie i nieodbyło się bez wizyty u chirurga i straciłem obrotówkę :(

Carp Zone
Spining

Skąd: Rybnik

Wysłany: Śro Cze 22, 2011 09:56

Ja raz wpadłem do wody w gumowcach, ciężkiej kurtce na żwirowni ( przy brzegu było 8m ) prawie bym się utopił gdyby nie tata który chwycił mojego bata z którym wpadłem do wody i potem mnie wyciągał : P
Daiwa Exceler Ultralight Spinn 240 - c.w 2-10g
and
Mikado Ice Master 50

mandred

Skąd: Ełk

Wysłany: Sob Cze 25, 2011 20:59

yayo masz szczęście, że znajomy zastosował się do zasady: Catch and Relase !

Któregoś razu jak byłem z ojcem na rybach miał potężne uderzenie na gruntówce zaciął, a to ani drgnie mówię, że to może duży sum i żeby próbował poderwać z dna. Po 15 minutach powolnego holu wytargał metrową sztukę miała prawe 20cm średnicy i ważyła chyba ze 30kg jak to mokre drewno.

Ja za to złapałem krąpia miał chyba z 7 cm, a wyciągnąłem go w koszyczku zanętowym.
Ostatnio zmieniony przez mandred Sob Cze 25, 2011 21:30, w całości zmieniany 1 raz

» Wędkarstwo, strona główna » Działy ogólne » Pamiętnik Wędkarza » Najśmieszniejszy Hardcore, który przytrafił się wam nad wodą